January 9, 2012

MY TOP 5 FAVOURITE THINGS AT THE MOMENT

1. ARIZONA Ice Tea
Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar Arizona maakt mij blij! 
Arizona maakt heerlijke ice tea in prachtige flessen. 
Just try it out! 


2. God, I ♥ Paris 
Ik vind hoodies ge-wel-dig omdat ze zo comfortabel zijn.
I live in my hoodie, it's so soft and warm..



3. These Shoes Are Made For Walking
Ik geef het niet graag toe, maar ik ben verslaafd aan schoenen!
Of het nu de makkelijkst zittende sneakers zijn
of de hoogste en mooiste stiletto's. 

Schoenen blijven mijn lust, mijn passie..


4. Why I Love... Candles
Ik hou van de sfeer, het licht & de geur van kaarsen.
Ze geven dat gevoel van luxe en maken de dag/nacht mooier.


5. Gossip Girl
What's not to love?!
It Keeps getting better!
xoxo










}, 10); UA-45563513-1